شعرمن

قدم منه به دلم داده ام زروزازل 

 

                                       که کس دگرنتواندگذربدین ره کرد      

 

 

به زهد پرده دریدم زجان خدا مددی 

 

 

                                      دگر حجاب نپوشد اگر خطا مه کرد 

 

 

بسان بلبل عاشق زهجر مینالم  

 

 

                                    دلم هوای تو دارد نه تاج آن شه کرد 

 

 

میرزارحیمی

نظرات 4 + ارسال نظر
روح زایی شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.roohzaee.persianblog.ir

در بزرگترین مسابقه توان سنجی روحی و باطنی شرکت کنید
و تواناییهای باطنی خود را کشف نمایید

زادمهر مهرآفرین پارسی( حسن توکلی رو دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.mehrafrin.blogfa.com

درود فراوان برشما.

باسپاس ازبزرگواری شما.


...بسیار دوست تان دارم.

درود وسلام خدا بر زادمهر عزیز بنده منتظر راهنماییهای حضرت عالی هستم. ارادتمند میرزارحیمی

حسین میرزارحیمی پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام
من برای نظر دادن نیومدم
حتما با دیدن اسمم تعجب کردی؟
منم اولش تعجب کردم چون فکر میکردم فقط یه خانواده با فامیلی میرزارحیمی هست!!!
ما اصلییتمون اردبیلییه شما کجایی هستید؟
اگر مایل بودی بامن در ارتباط باش
خدافظ

سلام شرمنده دیر جوابتونو دادم »بنده هم لاهرودی هستم یکی ازشهرهای استان اردبیل

حسین مسیب زاده سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ

چه زیباست اندیشه ای کسانی که یاری میرساند به کسان دیگر برای فهمیدن ورسیدن به معبود واحد خداوند سایه چونین انسانهای را از سر مخلوقات کم نکند ارادتمند شما حسین مسیب زاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد