حکمت و رحمت الهی

امروز شهادت حضرت امام هادی(ع)است .راستی چرابندگان پاک وخالص خداوند دارای زندگی راحتی نبوده اند؟مگر نمیگویند دنیا دار مکافات است؟ پس انسانهای پاک وخالص نتیجه کدام گناه نا کرده را می پردازند ؟ انسانهای ظالم ثمره کدام اعمال نیکشان را می خورند؟انسانهایی که در حق همنوع خود از هیچ ستمی کوتاهی نمیکنند.آیا تمام ابعاد زندگی انسانها در این چند صباح به ظاهر خوب یا بدی که حاصل تجزیه و تحلیل اذهان ناقص بشر است، خلاصه میشود؟مطمعناً نمی تواند اینطوری باشد.این فقط برداشتهای سطحی ذهن بشر است.اگر انسان با منطقی فراتر از ذهن بتواند به مسائل وپیشامد زندگی بنگرد متوجه این مسئله خواهدشدکه سختی ومشکلاتی که درابعاد مختلف زندگی نمایان میشود دربسیاری از مواقع از بهترین الطاف الهی محسوب می شود اگر  ،،،، نحوه برخوردمان بااین مسائل آگاهانه باشد.پس بدان دنبال هرسختی، رحمتی به مراتب بالاتر درانتظار ماست........ 

                   شهادت حضرت امام هادی (ع) را به همه دوستداران آن امام تسلیت عرض میکنم. 

 

زروی حکمت اگر بسته گشت گاه دری 

                                                                                   

                                                                   به رحمتش بگشاید خدا در دگری

 

صبور باش رحیمی زدوست شکوه مکن                                 

 

                                                                    بکن تحمل هجرش که میکند نظری

 فردین میرزارحیمی

نظرات 3 + ارسال نظر
در آغوش نور چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.gheybat12.blogsky.com www.tobejavan.blogsky.com

واقعا این شعر از خودتون بود!موفق باشید.من آپم به منم سر بزنید

ممنون از لطف شما پایدار باشید

باقری چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

سلام.دوست عزیز وبزرگوار من هم از حضور شما تشکر میکنم وهمچنین شهادت امام هادی علیه السلام را هم تسلیت میگم.امیدوارمکه در ارتباط باشیم.تا دیداری دوباره یاحق

سلام برادر ارجمند منتظر راهنمایی شما دوست عزیز هستم.

متشکرم

حسین پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.sabalancd.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

سلام دوست عزیز منتظر راهنمایی شما هستم


باسپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد